fredag 26 augusti 2011

Föräldragrupp

Nu har vi varit på vår första föräldragrupp och det var trevligt. Det verkar vara ett härligt gäng mammor. Vi har redan bestämt att vi ska ses och fika nästa vecka. Eftersom att inga av mina kompisar är mammalediga nu så kan det ju vara trevligt att ha några att umgås med och gå promenader med. Just nu känns det som att dagarna fylls med mycket och jag känner mig inte rastlös eller sällskapssjuk, men kommer kanske bli när han blir äldre så då är det bra att ha några andra att umgås med.:)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vad kul! Om allt går väl för mig och mina vänner kommer jag har turen att ha minst två personer som är föräldralediga samtidigt som jag, men jag tror man kommer uppskatta mamma-gruppen ändå!

Anonym sa...

Lite kul att ni kallar det "mamma-grupp". I den föräldrargrupp jag är med i finns det även en pappa :-) //Soffiekompis