tisdag 8 februari 2011

Normalt eller?

Detta är inget inlägg för känsliga personer så nu är ni varnade...

Idag så fick jag lite rosa flytningar, mycket lite men ändå så att det knöt sig en stund i magen. Jag har under hela graviditeten haft lite gulaktiga flytningar emellanåt men inget som jag tänkt på så mycket, allt är ju normalt eftersom att allt under engraviditet är så individuellt :) Efter att läst runt lite så har jag lugnat mig och förstått att sånt kan komma och gå. Det kan bero på hur känsliga slemhinnor man har eller hur moderkakan är placerad.  När jag var på RUL så frågade BM om jag hade blött något, när hon såg att min moderkaka låg som den gjorde, det hade jag inte gjort då. Eftersom att min moderkaka nu tydligen inte sitter perfekt än så tror jag att det kan ha med det att göra, eller jag hoppas i alla fall att det.

Inga kommentarer: