tisdag 22 februari 2011

Ringtest

Jag har en kollega på jobbet som frågade om hon fick göra ringtestet på mig. Jag är ingen som egentligen tror på sånt där men det kan alltid vara kul att se om det blir rätt :) Hon har gjort ringtestet på gravida kvinnor under 30 år och bara haft fel en enda gång, ganska bra statistik måste jag säga.
Igår var det dags för det stora testet :) Om ringen går i cirklar så blir det en tjej och om den pendlar rakt åt något håll så blir det en pojke...ringen snurrade runt på mig så jag ska få en flicka om det stämmer.
Idag var det en annan kollega som också ville testa på mig och det blev samma resultat, så nu är det bara att bunkra upp med rosa och klänningar. Nej, jag är inte så stereotyp, jag gillar mer neutrala färger, sen kan det såklart vara gulligt med rosa men inget jag känner att jag vill springa iväg och köpa :)
Min kompis som nyligen fick barn hoppas att jag ska få en flicka så att hon kan köpa en massa gulliga klänningar, då kan hon börja nu då...om det nu stämmer, kanske lika bra att vänta :)

Får vänta i ca 4 månader och se om dettta "vetenskapliga" test stämmer...

Inga kommentarer: