onsdag 16 mars 2011

Kroppen

Att kroppen förändrades när man blev gravid det hade jag förstått men såhär trodde jag inte riktigt att det skulle bli :) Vatten fylls i hela kroppen, svullnad, brösten har blivit gigantiska (från 75B till 80 DD) och konditionen är som bortblåst. Tur att jag ändå har lite grundträning så att kroppen inte förfaller helt :) Men det blir mer påtagligt hur jag så småningom kommer att få det liite jobbigare att röra mig obehindrat :) Fast jag klagar inte, det ska bli sååå kul att få se resultatet och få min lilla plutt i sommar!

2 kommentarer:

Jag vill jag kan... sa...

Det låter inte alldeles lätt.. men du har ju din belöning att se fram emot!

kramar

MD sa...

Nej, speciellt inte när man är van att vara ganska så smidig och smärt :) Men om 1 år ska jag vara tillbaka igen, smärt och smidig! :)