fredag 14 januari 2011

Helg igen!

Nu när jobbet satt fart igen så går tiden så fort. Veckorna bara flyger förbi! Det är på gott och ont...skönt att det går fort får då är det sommar snart :) Men ibland kan det gå lite för fort att jag inte riktigt hänger med, speciellt med jobbet, finns mycket som ska göras och hinnas med.

Min kära mor som sagt att hon så gärna köper barnvagn tyckte att det var dags att börja provköra, så det är bara att göra som finansiären säger :) Jag gör det såklart mer än gärna, ska bli kul att få pröva lite olika vagnar. Vad jag sett så är det en djungel med alla barnvagnar därute så det är nog bra att börja testa lite redan nu.
Vad jag sett så har iCandy Apple fått bäst i test enligt Råd och Rön, får se om det finns någon sån att provköra.

Trevlig helg!

1 kommentar:

Jag vill jag kan... sa...

Vad spännnande :0) och vad kul! Plötsligt blir allt så mkt mer påtagligt :D