tisdag 18 januari 2011

Kunde inte hålla mig...

En kompis som nyligen fått barn har ett andningslarm till sin son och säger att det är en otrolig trygghet. Jag har funderat lite...ska jag eller ska jag inte? Jag vet att när jag varit barnvakt åt kompisars barn så har jag varit jättenojjig när de sovit om de andas eller inte, varit fram och kollat flera gånger. Om jag är så nojjig med andras barn så kan jag bara tänka mig hur jag kommer att vara med mitt eget barn :) Så jag har bestämt mig för att skaffa ett helt enkelt, ett orosmoment mindre.
Var ute och kikade på tradera igår och hittade ett knappt använt andningslarm, så jag slog till och vann! Så nu kommer det hem ett andningslarm som ligger och väntar i 5 månader :)

Andninslarmet heter Respisense Ditto och var köpt här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Saknat dina inlägg på FL. Hoppas allt är bra // Soffiekompis