lördag 11 juni 2011

90%

Nu har jag klarat 90% av graviditeten så nu är det bara 10% och 29 dagar kvar. Tänk vad tiden gått fort trots allt. Fast det är nu som de flesta säger att tiden börjar gå långsamt. Antagligen blir det väl så eftersom att de flesta börjar sin ledighet och väntan blir mer påtaglig. Jag börjar min ledighet på fredag nästa vecka och funderar på hur jag ska få tiden att gå. Det finns en hel del att göra här hemma men det kan jag inte hålla på med hela tiden. Jag vågar nog inte åka iväg på några längre turer så jag får se till att roa mig med vänner och familj här på hemmaplan :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Passa på att njuta, lata dig, tillåta dig att vila och sova middag samt bara ha det skönt. Skippa alla måsten. Du kommer att behöva all vila du kan få. Sitt ute, ät en glass, läs en bok...

Kramar Soffiekompis