torsdag 16 juni 2011

Jag ska inte jobba på 58 veckor!

Nu har jag gjort min sista jobbdag! Det känns konstigt att jag inte ska tillbaka förrän nästa höst...jag ska inte gå till jobbet och ta emot nya elever utan ta hand om min egna lilla älskling :) Det ska bli så skönt och det känns otroligt lyxigt att få vara hemma, ta hand om sitt eget barn och få betalt!
Nu börjar väntan på att han ska titta ut och jag äntligen ska få hålla honom i mina armar. Längtar verkligen...han kan få komma när som helst efter midsommar, jag är redo :)

Jag läste den där artikeln om att man ska sova på vänster sida när man är höggravid...undrar hur pass allvarligt man ska ta det. Jag vaknar ofta på rygg, man kan ju inte riktigt rå för hur man vänder sig på natten. Jag ångrar att jag läste det...har tillräckligt med saker att oroa mig för...ska försöka att släppa det för det stog faktiskt också att det inte fanns solida belägg för resultatet. Jag låtsas som om jag inte läst det :)

5 kommentarer:

akna sa...

Vad skönt att du får vara hemma och boa nu:)
Läste också den där artikeln och fick ont i magen, att de alltid ska hitta på nya saker! Men som du säger, man vet ju inte riktigt hur man ligger när man sover, så det är nog bara att försöka glömma det!

Känner igen längtan:)
kram

Jag vill jag kan... sa...

Jag kan inte fatta hur fort det har gått...

Snart!!!

Jag vill jag kan... sa...

Jag kan inte fatta hur fort det har gått...

Snart!!!

Anonym sa...

Åhhh! Nu du, nu händer det snart! Lycka till!
/Soffiekompis

MD sa...

Ja, snart smäller det! :) En helt ny era i mitt liv börjar snart :)