måndag 20 juni 2011

Sovställning

Inte jättelätt att hitta sköna sovställningar nu...i alla fall inte som lillkillen gillar :) Han är som lugnast när jag ligger på höger sida och jag tycker också att det är skönt att ligga så, men efter ett par timmar måste man byta, annars får jag ju liggsår :) Vänster sida gillar han minst, då blir det liv i luckan...på rygg är inte heller toppen tydligen. Så mina alternativ är på höger sida och snett lutandes på höger sida, hoppas han kommer ut snart så att jag slipper ligga så här i 4 veckor till :)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Skulle finnas en madrass med hål för magen så man kan ligga på mage också =)

Anonym sa...

Vi har BF nästan samma dag:) Jag har skrivit till dig förr:)

Har du köpt det mesta ännu?
Eller tycker du som jag att det känns så overkligt allting så du väntar med amningsinlägg m.m.?:)
Vad har du köpt, vill du dela med dig?:)

MD sa...

@ vemvet: Ja, att inte uppfunnit det än...skulle vara skönt :)

@Anonym: Jag har det som behövs i början i alla fall...skötbädd(har inte plats för skötbord), vagn (kommer snart hoppas jag), tvättlappar, sen fick jag nappflaska, amningsinlägg, blöjhink och några blöjor i ett gratispaket. Kläder har jag också köpt och fått en hel del...amningskudde har jag fått också, sen har jag en korg som jag och min bror sov i nör vi var små, den är nog klar snart...min kära mor håller på att fixa den. :)
Det var nog allt. Sen får man väl se vad mer som behövs och köpa eftersom.
Hoppas att allt går bra för dig, vore kul att höra hur det går med allt för dig och din lill* sen :)