onsdag 13 april 2011

Jobbig mamma redan

Usch, jag är kanske lite dum mot min lilla plutt. När h*n inte rört sig på ett tag så kommer nojjorna, de finns tyvärr fortfarande kvar, och då kan jag inte låte bli att trumma lite på magen och peta tills jag får ett tecken på att allt är som det ska därinne :) Måste sluta med de där ovanorna för den lille stackaren måste ju få sova och vila i lugn och ro utan att mamma ska pilla, störa och låta. Det måste vara irriterande, det skulle i alla fall jag tycka om jag låg och sov :)
Från och med ska jag inte störa plutten, h*n måste få växa och frodas i lugn och ro.

3 kommentarer:

akna sa...

haha:) här är en till jobbig mamma, men är man orolig så är man:)

Nenne sa...

det blir kanske en liten trummis ;-)
kram!

Anonym sa...

Tja, det gör jag med :-). De sover när vi sover, och lite knuff tror jag inte de mår dåligt av. Det är så lätt att bli nojig och bara en liten spark gör en så glad. Jag tror de mår bättre av att ligga i en lugn mammas mage.
/ Soffiekompis