torsdag 28 april 2011

Spännande!

Om jag får som jag vill och allt går igenom så kanske jag ska flytta till nybyggt nästa vår! Var på informationsmöte idag och det var verkligen som gjort för mig och lilla plutten. En 3:a med stor terass, nära naturen och med bra skola och kommunikation. Kan det bli bättre!? Det kan det säkert, men det här är verkligen perfekt. Nu kan jag bo kvar i min 1:a ett år medans plutten är liten sen till nästa sommar när h*n blir mer rörlig så kommer det finnas lite mer yta att röra sig på och roligare miljö runt omkring, stadstrafik är inte så kul :)

Så nu är det bara att hålla tummarna att allt går som det ska.

1 kommentar:

bebislycka sa...

Jag hittade hit via andra ensamstående och gravid-bloggar och då jag själv faller in underden kategorin är det spännande att följa andra i samma situation :)
Jag tittar med all sannolikhet tillbaka igen.
Ha det bra så länge och trevlig valborg!
gravidlycklig.blogspot.com