fredag 22 april 2011

Glad påsk!

Underbart med långhelger, det behövs. Jag har kommit in i tröttheten igen trots att jag sovit hela natten så sitter jag och gäspar och vill lägga mig ner och vila. Men som tur är så är det inte lika illa som förraa perioden när jag var tvungen att lägga mig ner och sova annars hade jag somnat stående :)
Försöker vänja mig vid att jag har en lugn bebis i magen som inte är så aktiv som jag trodde. Nu har jag i och för sig inget att jämföra med men mer än såhär trodde jag i alla fall. Som min BM sa så bara jag känner något varje dag så ska jag vara nöjd. Jag har (såklart) läst runt lite och det verkar inte helt ovanligt med lugna bebisar som bara buffar till och sparkar till då och och då. Men det verkade inte finnas några samband mellan lugn bebis i magen och lugn bebis utanför så det är bara att vänta och se hur plutten blir :)

Hoppas ni alla får en härlig påsk!

1 kommentar:

Jag vill jag kan... sa...

Glad påsk på dig oxå!!