måndag 25 april 2011

Tillbaka till verkligheten imorgon...

Det har varit så skönt att få vara ledig och bara ha det bra. Jag har hunnit med en massa praktiska saker, slänga en massa kartonger och den stora pappersinsamlingen är äntligen borta. En gammal byrå som jag hittade ute på landet har jag slipat och målat om så den ska få komma hem snart och fyllas med små, små kläder :)
Imorgon är det dags att jobba igen, jag längtar inte jättemycket men det ska ändå bli kul att träffa alla härliga elever och trevliga kollegor. Det är inte många veckor kvar nu på jobbet, om ca 8 veckor är det skolavslutning vilket innebär att jag har 9 veckor kvar tills semestern börjar. Det låter långt men jag vet att det kommer gå fort, det brukar det i alla fall.
Idag ska jag ut i solen och träffa en kompis och hennes tre vildar, underbart :)

Inga kommentarer: