onsdag 6 juli 2011

BM-besök

Då har jag varit på mitt, förhoppningsvis, sista BM besök. Allt var bra som vanligt och han ligger nedsjunken, fixerad och redo att komma ut sa hon. Så nu kan han komma när som helst. Hjärtljuden låg kring 140 och SF-måttet var nu 36cm.
Att jag inte känt något speciellt behöver inte betyda att jag kommer gå över tiden, det kan gå från noll till hundra, alla får inte förvarningar med sammandragningar och andra förlossningssymptom. Jag tror nog att jag föredrar 0-100 istället för att gå omkring och ha känningar och tro att det är på gång.
Har en del vänner som ska iväg på semester nu och tycker att jag ska ta och trycka fram honom nu...lättare sagt än gjort :)
Den som väntar på något gott...får ha tålamod :)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Väntar med spänning! Lycka till! Båda två!

Jag vill jag kan... sa...

Haha, den som väntar på något gott väntar alltid för länge!!!

Håller tummarna för dig nu :0)

kramar

Optimist!! sa...

Verkar som att jag får vänta ett bra tag...:)