lördag 2 juli 2011

Jag har sytt!

Jag har gett mig in i sybranschen :) Har nu sytt mina första alster till min lilla kille. Det blev en lekmatta och några örngott. Tyvärr så krånglar mobilen så jag kan inte ladda upp bilderna, men de kommer någon gång.
Igår var jag och hämtade ut vagnen också, så nu står den här hemma och bara väntar...:)
Passade också på att handla hem lite annat smått och gott, blöjor, talk och tvättlappar. Allt är alltså klappat och klart så nu är det bara för den lille att komma ut. Igår var han väldigt bökig och tryckte ordentligt neråt, men idag är det lugnare...hoppas jag inte behöver vänta så länge till.

Här är lekmattan:

Det är små ugglor på...

3 kommentarer:

valborg sa...

Så fin!
Kan tro att du väntar nu, snart är han verkligen här!

Emma sa...

Åh, vad fin! :D

Optimist!! sa...

@valborg: Tack! Ja, jag väntar men räknar med att han kommer efter BF...fast hoppet finns såklart att han kommer tidigare :)

@Emma: Tack! Är ingen symänniska men känner mig rätt så stolt över min prestation :)