lördag 16 juli 2011

Nojjan kryper sig på...

Jag blir mer och mer orolig att det ska hända lillkillen något därinne...vill inte säga ordet men ni kanske kan gissa... Jag vill veta att allt funkar som det ska, att moderkakan är intakt och att flödet i navelsträngen ser bra ut. Om jag bara får veta att allt ser bra ut så kan han få ligga kvar till v.42 om han vill, men att inte veta att allt är ok börjar göra mig lite smågalen. Försöker få bort alla negativa tankar men det börjar bli svårt nu. Har han inte kommit ut på måndag när jag ska tillbaka till BM så hoppas jag att hon tar min oro på allvar.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Usch! Hoppas han kommer snart så du inte behöver fundera på det!

Helena sa...

Hej tjejen har börjat följa din blogg...
själv går jag med på övertid nu :( vilket känns trist :( 2 dagar över tiden nu .. hoppas verkligen liten kommer snart.... håller tummarna för både dej å mej *kram*

Optimist!! sa...

Ja, nu får han ta och komma ut! Idag är det BF+5...vet att det är vanligt att gå över tiden som förstföderska, men jag vill inte mer :)

Anonym sa...

Heja, heja!

Hoppas han kommer ut snart. Min plutt dök upp utan någon större förvarning den 7/7, två dagar innan beräknat. Inga värkar innan. Allt var som vanligt och hade räknat med att det skulle bli lång väntetid. Vaknade dock tidigt och märkte att vattnet gick. Vips kommer din också att komma!

Lycka till! /Embryo på FL