fredag 3 december 2010

Äntligen helg igen!

Var på jobbet idag, jobbade bara till 12.30, så det gick bra. När jag kom hem var jag tvungen att sova en stund. Nu blir det kött och pommes, inte jättesugen eller hungrig men det låter gott :) Undrar om jag ska försöka få några tabletter mot illamåendet? Det är ju inte så illa att jag kräks men det är där hela tiden och gnager. Jag vill helst inte stoppa i mig en massa tabletter, har alltid varit lite kinkig med att stoppa i mig saker som jag inte riktigt vet hur min kropp reagerar på, och nu när man har liten därinne så känns det extra olustigt. Men kvinnor har ju gjort det förr och klarat sig så varför skulle inte jag? Det är just det som oroar mig, det måste ju gå åt skogen någon gång :) Får ta det på min inskrivning på onsdag, jag kanske kan stå ut i ett par veckor till...

Inga kommentarer: