tisdag 28 december 2010

Det skulle ju bli bra nu!

Det står att illamåendet ska försvinna och man ska börja känna sig mer som människa igen nu i v.13. Tröttheten och illamåendet är kvar... Men det är väl som vanligt väldigt individuellt. Det känns som att det mesta med att vara gravid är "normalt" och allt är "individuellt" :) Så egentligen är det ingen idé att fråga om något eller läsa om hur det ska varan eftersom alla är olika. Så det är bara för mig att gilla läget och vara glad att allt är normalt :)

3 kommentarer:

Yevonde sa...

v.14 började mitt illamående ge med sig. Fast helt borta var det inte förren v.20 sådär.. men det blir bättre för dig snart hoppas jag :)

Nenne sa...

Hoppas att du kommer må bättre nu. Måste vara skönt att ha passerat v 12.

MD sa...

SMBC: Jag ska inte klaga egentligen...jag ska vara glad att det inte är värre som det kan vara för en del :)

Nenne: Ja, det tror jag nog :) Underbart att ha passerat de värsta veckorna...nu är det bara resten kvar :) Hoppas att du får må bra, grattis igen! :)