lördag 11 december 2010

Sov!

Helt underbart, jag fick sova till 9.30! Det har jag inte gjort på evigheter känns det som. Att få sova en hel natt, förutom kisspauser, utan att vakna mitt i natten och inte kunna somna om. Det kändes att kroppen behövde det. Men det känns som att helgerna den senaste tiden har gått åt till att vila, sova och ta igen mig. Ikväll ska jag iväg på fest hos en kompis och har jag tur så orkar jag i alla fall vara kvar till midnatt nu när jag sovit så länge :) Jag har inte berättat för de som ska på festen så jag får se om de frågar om varför jag inte dricker...ska komma på något att skylla på, är dålig på att ljuga bara.

2 kommentarer:

Jag vill jag kan... sa...

Synd att man ska behöva hitta på, kan man inte säga "har bara inte lust idag" utan att få snea blickar... (antingen av ärdugravidslaget eller vadduärkonstigslaget)

Hoppas du fick en riktigt skön kväll!!

akna sa...

Usch ja, dom där blickarna har man ju fått nån gång. Även innan..

har kommit på att om man kommer till en fest lite senare, när alla är fulla, så är det ingen som tänker på vad du dricker:)

Grattis till v11 och tack för din hälsning!