onsdag 15 december 2010

Lugnet är äntligen här

Nu har jag lyssnat på en massa kloka människor och läst era kloka kommentarer så idag känner jag mig lugn. Nu njuter jag och ser fram mot UL, då jag ska få se plutten igen! Längtar så...
Lite fler konstiga blickar på jobbet nu så jag tror tyvärr att ryktet spridit sig...men egentligen så gör det ingenting. Jag är ju överlycklig så vad gör det att fler vet varför jag är det? Men jag tänker inte skrika ut det ändå, de kan få fråga istället. Än så länge så ser det bara ut som att jag ätit lite för mycket så det är nog ingen som vågar fråga...:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

He he.. vad fantastiskt "ätit lite för mycket"

Glad för din skull :-)

Jag vill jag kan... sa...

Så härligt!!
(kommer förresten ihåg syrrans första graviditet - och hur jobbigt hon tyckte det var innan det blev en tydlig gravidmage. Hon kände att hon fram tills dess "bara såg tjock ut" ;0))

MD sa...

Ja, jag längtar till jag inte bara ser tjock ut, när jag får en riktig bebismage. Men eftersom att det är mitt första barn så har jag förstått att det kan dröja...

Anonym sa...

Halloj! Ja att försöka att inte oroa sig är svårt ;) men skönt att du har nytt VUL snart.. Det känna alltid bättre efter att fått tittat på den Lill*, låt dem fundera på jobbet *s* så kan du gå där och njuta av din underbara hemlighet! Jag hade en kollega som frågade rakt ut om jag var gravid det var inte väntat men ;)
Det kommer gå bra MD, håller alla tummar! Kram mallanis!

Anonym sa...

Vågar inte testa MD :-)