onsdag 3 november 2010

Kunde inte hålla mig...



Idag har jag suttit och kollat en hel del på barnkläder, barnvagnar och annat kul på nätet. Lite väl tidigt kanske, men det är kul :) Jag är en sån sort som är lite otålig och vill att allt ska hända på en gång! I det här fallet har jag inte så mycket val...det är bara att vänta på att den lille ska växa till sig och bli stor och stark. Fast helst inte för stor...det där med förlossningen är ju en del i det hela som jag inte tycker verkar jätteparty, men det är ett tag kvar så det behöver jag inte tänka på. Då dyker jag hellre ner i barnklädernas värld och gottar mig lite :)

Det är härligt att få fantisera om hur det kommer att bli när den lille kommer...nästa år :)

1 kommentar:

Jag vill jag kan... sa...

Drömmar är det bästa som finns!! Så passa på och njut :0)